Tema: Re: Kas per fyškė ?
Autorius: locked
Data: 2016-11-18 11:11:32
"Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message
news:o0m5rl$jav$1@trimpas.omnitel.net...
> Sčiūpų galai tokie bukoki man kažkaip atrodo, irgi smulkmena.

tik turbut kiek per ilgos rankenos pas prikomplektuojamus, nes kaip ir ne
visai mikroelektronikai by default orientuotas sis modelis skaitosi :)
jei reik flukiniu preciziniu maziuku tai yra TL910.

bet siaip geriausi laidai visiems multimetrams randasi net ne pas Fluke :)
Yra toks specialus amerikonskas gamintojas Probe Master.

Pavyzdziui sita serija: http://probemaster.com/8000-series-standard/
neitiketinai lankstus silikonas, labai astrus galai ir visa kita tobula,
kosmosas kazkoks :)

> Jeigu reikia padaryt kokį įdomų pabandymą, tipo pamatuot kiek amperų duoda
> rozetė - sakyk, pabandysiu :)

o tu nesijuok, sitas zaislas turi tokiu apsaugu kad kiti ruko kampe. buvau
rades kazkoki sadistini testa kai ar tik ne i 220 kiso varzos matavimo
rezime (aisku ne sroves :) ) ir panasiai. tai po to kuri laika viso labo
kazkiek nuplauke parodymai buna bet palaukus atsistato visiskai :) gal ir
nera sveika, bet dauguma kitu is viso nusprogtu ir visi matavimai tam
nesekmingam kartui baigtusi