Tema: Re: OT: kaip kraut du auto akumus?
Autorius: svyt
Data: 2016-11-11 17:41:29
Su ziguliu 55ah ant starterio iki namu davaziavau beveik kvartala
 zveryne, apie kokius 300 metru. Ziema salta, kazkas ataitiko
 neprisimenu, nerimto lyg, ir tingejau remontuot ar neturejau
 tokios galimybes (detales), palikt ne po langais 1990 nedrasu.
 Salia autodaliu parda, vakare jau nedirbo. Nieko, atlaike ir
 akumas ir starteris. Aisku vaziavai su pauzemis ir berods antru
 ar net treciu begiu, pasuku 20 sek, minutes pauze, tik nustojus
 sukt sankaba, masina dar antra tiek parieda. Aisku, tai starterio
 gadinimas, ex, bet tada man buvo geri laikai...

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/