Tema: Re: Masininio usb kroviklio priciudai
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-10-29 01:27:06
Kol kas dar nei vienas nenumirė, čia vienas iš standartų pakrovėjams.
Jis atsirado "neseniai" (jau tikrai ne vieni ir ne du metai) lyginant su
USB pakrovėjais, tai dar ne visi kiniečiai sugebėjo pereit prie naujų
schemų.

Apple telefonams truputi daugiau žaidimo su varžom, kad atpažintu kaip
originalą.

Tiesa turėk omenį, kai kai kurie kinietiški pakrovėjai apriboti realiai
tik temperatūra - t.y. srovė krenta perkaistant, arba atiduoda visą
amperą ir sudega per valandą. Nors dauguma mano modifikuotu atlaikė jau
ne vienus metus, turėjau vieną labai lievą (pagal schemą), kuris su modu
tiesiog per 15 min pasmirdo - tranzas sprogo. Telefonui nieko nenutiko.