Tema: Re: Spaustuveliai
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-10-28 09:08:10
On 2016-10-27 17:31, Dainiushas wrote:
> tai taip, bet paprastai ir tos eilinės viską atpisa :)

Tik tos eilines sukant visada supisa varzto pavirsiu, o tos, apie kurias
snekejo sail, palieka sveika varzta... Net chormuota santechnika gali
prisukineti (apvyniojes plonu kartonu), nepazeisi chromo. Seniau knipex
turejo tu repliu spec modeli su plastikiniais ideklais specialiai
chromuotos santechnikos sukiojimui.

Man jos puikiai tinka ne tik sukiojimui, bet ir storesnes skardos
sulankstymu lyginimui (pvz kokio dangcio nulenktas kampas - suspaudi, ir
lygu)

Naudoju 3 dydzius...

Audrius K.