Tema: Re: Atstumas tarp rozeciu?
Autorius: Kurmis
Data: 2016-10-17 08:20:57
man tokio klausimo nesitaike, nors staciau nama pirma karta ir rozetes
deliojau pats. tiesiog nupirktos dezutes susimauna viena su kita pagal
rozeciu ar jungikliu poreiki. na o remeliai ir pacios rozetes atitiko
kazkokius standartus, nes skaiciuoti neteko nieko, na nebent paciu rozeciu
kiekius ir remelio galimybes, nes daugiau 5vnt is eiles kaip ir neina sudet.
Kurmis