Tema: Re: Vejo generatorius medis
Autorius: Laimis
Data: 2016-09-29 09:34:11
artis rašė:

> Man atrodo, kad tokio 'medzio' projekto tikslas yra ne "daugiau
> elektros", bet zemiau, saugiau ir graziau. Gal tyliau, nezinau. Gal
> nuo mazesnio vejelio. Nu kazka.
>
> (galbut pigiau ateityje, jei stampuos masiskai)

Tokio medžio tikslas — opiumas botanikmas ir hipsteriams.
Visiškai nepraktiškas (nepagrįstas net fizika; plotas, aukštis, vėjo
energija: tam, kad vėjas suktų malūną, reikia, kad jis turėtų kur
laisvai išeiti; o kur jis daužysis už malūno? į medžio šakas ir kitus
malūnus?) būdas gaminti elektrą: vien jau ką reiškia daugybė
besimalančių pigių sparnuočių/generatorių; (tampi dar ir nuolatiniu
„Karlsono dirbtuvės“ direktoriumi).