Tema: Re: RozetÄ—j - 287V :)
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-09-01 20:33:07
Čia tipo nudust turėjo nuo tiek voltu jau viskas? Porą E27 led'ų
kinietiškų neatlaikė.. Multimetrą, nustebinsiu, bet netgi ne vieną turiu :)

Klausiau kas gali tranformatorinėj pasidaryt.. Kaip ESO rūpinasi įtampos
stabilumu 10k-400 taškuose? ten paprasti step-down'ai, ar kažkas dar?

Atvažiavo iš eso, knisosi gal valandą transformatorinėj, po kiek laiko
paskambino ir pranešė, kad gedimas pašalintas, atsiprašome už
sutrikimus. Po to apie 240-242V, dabar 238V..

Trijose nematavau, dviejose tik (butas taip pajungtas - senesnė dalis
ant vienos, naujesnė ant kitos), nes trečios toli ieškot