Tema: Re: Kontakt? tepalas. Koks?
Autorius: svyt
Data: 2016-08-16 09:43:17
Wd 40 kaip tik isdziuna po savaites, ir jokio kosmo technologiju
 ir tepimo, dar labiau, isplauna visa uzsisedejusi tepala ir jo
 likucius, jei nedaug purksteli, atgaivina nuo krastu tepala ir
 kazkiek padeda, bet tiek pat padetu svirkstu benzo, ar dar geriau
 saliaros purkstelejus i vyrius, i troso vidu. Jei pavarai vien
 ant wd40 ir tikies rezultato nusivilsi. man patiko purskiami
 vario tepalai, i spyneles rudeni, apskritai i visas spynas
 privarius pradejo rakintis, net kaimynu bendra balkona, kur
 ismalta ir striginejo raktas, jau va 4 metai ideliai rakinas po
 papurskimo. Vyrius ir visokius kitus judancius dalykus
 purkstelejau, balonas gal 0,5 litro, begiojau pradzioj garase,
 paskui namie visur purkaliodamas, langai, net kompe radau kur
 purkstelt  (i ventiliatorius, ir tie nustojo zysti
 ilgam)

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----