Tema: Re: Kaip tauta siais laikais darosi vienetines PCB?
Autorius: ejs
Data: 2016-07-25 14:02:26
2016-07-25 12:10, Invertuota panda rašė:
> Kalba apie privatu hobi, pincetu suciupinejami komponentai, jokiu ten
> kosminiu laivu, mikrochirurgijos, BGA ir pan. Na tipo vienas kitas
> SOIC korpusas butu max.
>
> Po senobei grauzia gelezies chloride?

Kai kas rekomenduoja Elekon'ą.

> Ar tiesiog ant maketines susnargliuoja?

SOIC?

> Yra kokiu nors kontoru kur civiliokai galai pasiust kokio nors eagle
> faila ir po kurio laiko pasiimt uz kokius 5 ar 10e?

Aš šiuo metu paleidinėju buitinį variantą su UV box'u.

Kol kas nežinau kaip su kokybe ir gamybos laiku, bet preliminariai: be
metalizacijos, max 2 sluoksniai, kol kas be gręžimo (įmanoma, bet reikia
technologinį procesą ant CNC atidirbti). Taip pat bandysiu išgauti
soldermask'ą.

Dėl laiko - manau per ~savaitę. Kuo arčiau savaitgalių, tuo greičiau.
--

ejs