Tema: Re: dar karta del koloneliu audio kabelio
Autorius: G
Data: 2016-07-11 20:13:43
On 2016.07.05 23:13, Gediminas wrote:
> Ateity neuzdavinek klausimu
> Evitos pardavejams. Jei nori atsakymu eik i Lemona arba RCL.

Pritariu. Šiaip su Evita nebuvau pernelyg susidūręs - visuomet arti
esančios Lemonos pakakdavo. Tačiau prireikė keleto retesnių pultų,
kuriuos Vilniuj tik Evita turėjo pardavime. Vat užsisakiau aš juos
internetu, dar kartu keletą analoginių audio laidžiukų pasiėmiau
(pagrinde įvairių "tulpių").

Tai gerai, kad prieš atsiimdamas dar patikrinau visą paruoštą siuntinuką
- daug keiksmų namuose išvengiau.

Vietoj DIN 5 <-> 2xRCA radau 2xRCA F <-> 2xRCA M, o vietoj 3xRCA M <->
3xRCA M įdėjo 2xRCA M <-> 3,5mm M. :)))

Dar sugebėk tu man šitaip. Suprantu, kad male su female galima sumaišyt
netyčia, bet DIN5 neatpažint arba ausininį kištuką duot neprašius?
Aišku, pakeitė iškart ir surado reikiamus laidus be didesnių problemų.
Tačiau kažkaip solidumo nepridėjo.

Žodžiu, reikia eit į specializuotas parduotuves tik aiškiai žinant, ko
nori, be klausimų konsultantams (!) ir būnant pasirengus praleisti
daugiau laiko nei planuota.

Pliusas nors tas, kad avansu pavyko neblogą nuolaidą gaut. Finale visi
laimingi, nors ir su nuotykiais.