Tema: Re: Lygiagretus jungimas
Autorius: Evaldas
Data: 2016-06-20 06:59:54
Maniau ten nori 20...30A islauzt. O cia tik 6A. Junk 3...4 lygiagreciai be jokiu varzu ir nesuk galvos.
Saugiklio nepamirsk, nes sumaisius polius degs ne tik diodai, bet ir transformatorius. O sumaisyt pasiseka net tiems kurie mano, kad jiem tai tikrai to niekada neatsitiks, pvz. man. :)

Teoriskai varzos turetu padeti, o praktiskai