Tema: Re: Vaizdo strigimas
Autorius: Kurmis
Data: 2016-05-30 16:33:36
nu tai tie dekoderiai mazai apsaugoti nuo aplinkos triuksmu.
pats striginejimas vaizde prasideda nuo signalo stiprumo ir kokybes. situos
parametrus daugelis tu krabuciu moka parodyti. t.y. tiek kokybe tiek signalo
stiprumas vos ne 100 turi buti. su maziau prasideda kvadratavimai ir
strigimai.
Kurmis