Tema: Re: litavimo pradziamokslis
Autorius: st
Data: 2016-05-10 17:40:45
prie to pacio, geras fliusas palengvina darba stipriai.

"Gediminas"  parašė naujienų news:ngseku$int$1@trimpas.omnitel.net...

Komponentus i plokstes lituoti - kita specifika.

Kai 0603 atrodo per mazas, palituoji 0402. Po to 0603 atrodo labai easy.

Praktika yra geriausias mokytojas. Pagrindiniai keywordai: fliusas,
svininis lydmetalis, ne per auksta/zema temperatura, ne per
didelis/mazas antgalis.