Tema: Re: Altmega16L
Autorius: dpi
Data: 2016-05-04 18:44:28
a) matyt taip: statinis kur turi isvadus visiems segmentams, dinaminis kur
turi bendrus cathode/anode (kaip taviskis)
b) o kam tau didinti srove? Jei indikatorius palaiko iki 20ma, nebutina tiek
leisti. Schemoje varzos riboja srove, jeigu ju nekeisi - tekes tiek pat
sroves, ir svies panasiai.

"Gintas"  wrote in message news:ng8nir$39i$1@trimpas.omnitel.net...

dar klausimai keli, jeigu nesunku:

a) Kuom skiriasi dinaminis indikatorius nuo statinio?
http://www.evita.lt/?route=product/search&search=indikatorius&category_id=447&page=4

b) Kokia srove galima apkrauti Altmegos16L porta? Turiu omenyje , tiek,
kurie tiesiai prie indikatorius jungiasi. Standartinius 20mA segmentus
pavelka? Bo originalus
LTG0639W-01 tik 3mA, jei teisingai supratau.

Dekui