Tema: Re: Korpusas is aliuminio kompozito
Autorius: Tomas
Data: 2016-04-21 01:21:24
Tokio dydzio tau paciam gali nepatikt galutinis rezultatas  ish kompozito. Ishklotines, sujungimai. Gali buti kad esu atsilikes, bet nebus kaip shtampovke dezhute ar pan.- pjaunama ishklotine, sulankstoma ir sukniedijama, nieks ten nesiklijuoja ir nesilituoja, viduj kompozito - mazhdaug PE stiliaus plastmase. Nzn ka tu ten nori padaryt, pieshinuka/brezhinuka jei imestum butu geriau.