Tema: Re: aiskinimasis su kinieciu
Autorius: For example John Smith
Data: 2016-04-11 15:04:24
Koks ten dar gali būti privatas su nepažįstamu kinu.

Ne į temą, bet iš lietuviško prekybos biznio internetu.
Žmogus gaunantis pajamas iš prekybos internetu visada rašo kinui, kad
negavo. Ir atsiima pinigus. Taip daro todėl, kad kartais tenka jam
išsiųsti prekes tokiems patiems. Gali iš tokio pačio kino kartais pirkti.