Tema: Re: Patarimo del atstumines signalizacijos
Autorius: dpi
Data: 2016-03-30 21:46:39
O ne pats cia kazkada rasei, kad darysi pulteli su SI4432 ar RFM12b? Nes
kaip tik lyg ir atitiktu poreikius.
Kokia paskirtis to "100m" is auto? Vagystes atveju? Tada paprasciau butu
siuntimas alarmo atveju.

"Shadowed"  wrote in message news:ndfnj3$mo1$1@trimpas.omnitel.net...
Mano situacija paprastesne, 100 m atviroje vietoje, is bedos 50 m. Nustatyti
tikslios vietos nereikia, uzteks kad bet kuria kryptimi nutols daugiau nei
numatytas atstumas. Del pultelio dydzio tai biesas zino, pas mane masinos
raktas (Keyless go) visada sedi kisenej, su juo masina susibendrauja tikrai
tankiai, nu tiesa atstumas ne 100 m, bet jei pvz uzklausinetu ne kas 1 s o
kas 30 s tai gal su didesne baterija uztektu kuriam laikui. Dydis galetu
buti ir va toks:

http://www.tricountydoorsnashville.com/tennessee/wp-content/uploads/2016/02/brentwood-garage-opener-service.jpg

Ten jau ir betareika telpa ne maza... Tik mygtuku daugiau negu reikia.