Tema: Re: zydiska ismintis.
Autorius: anthrax
Data: 2016-03-27 21:29:22
visu pirma tai yra azijieciai, arabu giminaiciai, tauta, kuri vos isliko,
keliavo per dykuma ir ten del kraujomaisos kazkiek issigime, kuria norejo
pavergti, issilaisvino is vergijos, tipo vadovaujama spartako, tik tai, kad
nieks neduoda jiems teritorijos. Bet kadangi yra tauta, tai kazkaip
genetiskai
priesinasi. priprate jau per tiek laiko, gerti krauja.
kaip kristus ten issireiske, kas gers mano krauja ir valgys mano kuna tas
gyvens per amzius. na man tai asociacijos nekokios.

"Levas"  wrote in message news:nd975k$l83$1@trimpas.omnitel.net...

as kazkaip visada maniau, kad pirmagimiu zudymas yra zidiska ismintis.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt