Tema: Re: Mikrobangu krosneles
Autorius: Evaldas
Data: 2016-03-25 15:22:43
Irgi ilgai ieskojau. Nusipirkau grazia, graziausia is to dumblo kuri matai ir tu.
Gorenje. Nerudijancio plieno (vidus ir isore), bet .... uzpiso ji mane savo gedimais.
Negana to kiekviena karta nuemus gaubta i ji susipjaustydavau pirstus (neapslifuoti serpetoti krastai)
Dabar imontuojama AEG. Dziugina visaip kaip...