Tema: Re: UV ir akiu apsauga
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-06-03 22:18:57
Su paprasta lempa galvojau, bet ten dar niuansu yra kad ta lempa paleidziant per kondensatoriu pabirbint ja reik, ir pamatyt kada uzsidege normaliai..
Siaip zinau kad uv sulaikomas nesunkiai, bet turint omeny kad sita lempa yra 1000W, norisi galvot kad reik kazko daugiau.. Gal kas nurodyt kur galima gaut sertifikuotu "oranziniu" akiniu? Ar bent kur parduodamas safety gear'as ir pardavejai ismano savo darba ir galetu pasiulyt ka nors..