Tema: Re: Silelio 42 kineskopo
Autorius: Gintas
Data: 2009-06-03 21:50:03
uztat kazkada , bendrike, prigere bandeme kiek istvertu silelis. Iskaldavome po stopke, islituodavome kokia detale ir ijungdavome. Ismetus visokias geometrines korekcijas-gana tuscia liko ant pagrindines plokstes. vaizdas issikraipe-taciau veike. baigesi tuo, kad ryta , neissiblaiviusi chebra ciupo sumaisiusi ta sileli ir nusitempe i maskva. Ten ir padave. Istvermingi siaip tie sileliai buvo-kas ka turedavo, tas ta dedavo :)))))))) Pas kitus soduose ir dabar rodo, ypac kam pasiseke su kokybisku kipu.