Tema: Re: Del Alaus ir laptopo
Autorius: RobeNebijaka
Data: 2009-06-02 08:37:52
Na tai va išardžiau ir pavoščiau. Vienoi motininės vietoj viskas oksidu
apėję. Tai nuspriandžiau kad mamai xana, na vistiek paėmiau ir pravaliau,
bet žinomai kaip tikėjausi taip ir buvo neveikė. Dabar būtų sekantis
klausimas, kur taisyti? Kompas nesenas 2ghz 4gb ram toshyba satelite berods.
Gal čia lankosi tie kas žino kiek mamkos tokios kainuoja ir gal gali
parduoti?

Dėkui.