Tema: Re: del vonios ir elektros
Autorius: siGis
Data: 2009-06-01 20:35:57

"Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message news:h006tr$hsk$1@trimpas.omnitel.net...
> Taisyklese rasoma kaip reikia irengti instaliacija, tam, kas gamykliskai
> irengta vonioje jos negalioja.
> Jei montuosi rozete tai turi montuoti pagal EIIT. Nuotekio rele butina, bet
> taisykles nereikalauja 10mA, uztenka 30mA. Del 10mA gal kur nors
> rekomendaciju prisiskaitei, bet rekomendacijos - dar ne taisykles.

Buvo atvejas kai nesant gero izeminimo duse nusitverus uz krano visai smagiai dilgino :). 30mA rele i tai ziurejo visiskai abejingai. Gal kai kas nuo to kaifuoja bet man tai (manau kaip ir daugeliui zmoniu) nepatinka. Nors tai ir nepavojinga.

Po to neberekomenduoju, o primygtinai siulau :), statyti 10mA. Musu taisyklese to nera. Kaip visada veluojam. Jeigu neklystu tai pas vokiecius ir netgi  pas rusus tai jau irasyta taisyklese.