Tema: Re: kondensatoriu talpa-kaip?
Autorius: Gintas
Data: 2009-06-01 09:22:12
dekui  visiems atsiliepusiems uz pagalba ir kantrybe

p.s. kazkada rusu saite esu mates metodika, kaip paprastomis priemonemis nustatyti kokiai apytikslei darbo itampai skirtas elektrolitinis kondensatorius. Neuzteko sumanumo nukopijuoti tinklapi, o pati nuoroda i ji, po kiek laiko,  nustojo veikti.......