Tema: Re: Laiko rele
Autorius: Marius
Data: 2009-05-27 12:30:39
Ne man reikia laiko reles, noriu padaryti, kad iseinant is namu tambure
uzgesinus lauko apsvietima, jis dar degtu kokias 5 min,, judesio davikliai
netinka,, taigi, reik kazko panasaus kai buna sumontuota ventiliatoriuose,
kad ji isjungus kartu su viesa jis dar veikia,, ir reikalingas galingumas
kokie 300w