Tema: Re: tableto/phone GPS antena
Autorius: Vaidas
Data: 2016-02-24 13:45:33
Low-end kiniškuose telefonuose tiesiog antenos koaksialas prilituotas
prie PCB arba išvis antena integruota. Tad mažų lizdukų nebus.
Normalesniuose - bus įvairios į ipex panašios, mažesnės, jungtys
tikriausiai. Prilituoti vietoje jų įmanoma, bet ten tikrai maži
atstumai, tad reik įgūdžių. Aš verčiau ieškočiau pigtailo, kur vienam
gale tas mažas ipexas, kitam - tavo antenos jungtis ir nesukčiau galvos
su litavimais.
Kabeliukas - yra toks "1.13mm" (nežinau ar čia tikras vardas ar ne, bet
rasi lengvai).

Vaidas