Tema: Re: air quality sensor
Autorius: For example John Smith
Data: 2016-02-22 21:20:30
2016.02.22 19:25, Vinus rašė:

> Dar vienas klausimas: kas geriau atskirom sistemom kontroliuot(
> ventiliacija, lauko apsvietimas su judesio davikliais) ar i viena
> grusti, pvz arduino mega, ar atskirus valdymus daryti? paziurejau ,kad
> ir uno ir mega porcesoriu dazniai vienodi, skiriasi tik atmintis.
Mega turi išvadų apie 50 jei neklystu. Skaičiuok displėjaus išvadus,
klaviatūros ir kiek relių norėsi junginėti.

Kažkur buvau radęs išsamų entuziasto straipsnį su mp503 jutiklio
testais. Reaguoja jis į ką tik netingi. Tikslumo kažin ar bus, bet kaina
įkandama eksperimentams.
http://eleparts.co.kr/data/design/product_file/SENSOR/gas/MP503%20%28Ver1.4%29%20-%20Manual.pdf