Tema: Re: robotukų gamyba naujokui
Autorius: Evaldas
Data: 2016-02-22 08:01:13
Gal tikrai trolis, nes internete info apie robotų gamybą kiek tik nori ir niekas nekelia problemos dėl dalių.
Va tik, kad programeriam dazniausiai sunkiau sekasi perprast elektronika nei elektronikams programavima tai faktas. Bet naudojant pusgaminius tokius kaip Arduino ar STM development board ir pan. tai ir cia problemos beveik nelieka.