Tema: Re: kiniskos nuotekio reles senukuose
Autorius: Arvydas
Data: 2016-02-04 13:37:43
beje, nei kart nebuvo suveikus iki tol :)

"Arvydas"  parašė naujienų news:n8vd3v$k5q$1@trimpas.omnitel.net...

pas mane ant viso įvado tik viena NOARK kažkokia 0.03A.
Tai kaip tik prieš kelias dienas teko prikišti nagus prie 220, truputį
krestelėjo, ir suveikė.
Jei jos nebūtų, spėju, būtu geriau pakratę? :)

"Laimis"  parašė naujienų news:n8r2d8$uum$1@trimpas.omnitel.net...

Satrapas rašė:
> As gal buciau linkes det at viso ivado rele,nu gal tik apsvietima
> paleisciau
> tiesiai.Kad nereiketu tamsoj eiti ijugti issauta rele.

Nelabai yra tada prasmės nepajungti apšvietimo; jei jau saugaisi, tai
saugaisi visuose taškuose. Todėl viena 30 mA ant viso įvado, o
kritiškesnei vietai (voniai) papildomai 10 mA. Teisingai jungiant
reikėtų pasirūpinti diskriminacija/selektyvumu, bet tarkime, kad galima
į tai nekreipti dėmesio (blogiausiu atveju pasivaikščiosi ir įjungsi ir
įvadinę rėlę, net jei turėjo suveikti tik vonios)

> Bet jaigu te jos daznai saudo,tada nezinau.

30 mA dar neturėtų, nors priklauso nuo instaliacijos, vienu metu
sujungtos įrangos ir jos tvarkingumo. Tai, beje, yra viena iš prasmių
skaidyti segmentais ir jungti kelias reles: vienos, net ir 30 mA relės
visai instaliacijai gali būti tiesiog per mažai, nes pačios
instaliacijos (jei dar sena) ir vartotojų suminis srovės nuotėkis jau
yra ribinis: jei turi kokius 5 kompiuterius, šaldytuvas, orkaitė,
indaplovė, skalbyklė ir paukšt!