Tema: Re: Suktuko bateriju remontas
Autorius: Saulius74901
Data: 2016-01-13 11:46:39
Nelabai jos pritaikytos didelėms srovėms.
Suktuko srovėms reiktų ieškot kažko panašaus į šitas

http://www.baterlita.eu/lt/parduotuve-e-shop/akumuliatoriai/litis/licio-jono/18650/samsung-18650-3-6v-2500mah/

ir tik original, o ne iš kiniečių su 10 000 mAh.
Jei turi atliekamų iš laptop tai dėk ir išbandysi, o paskui sudėsi
normalesnes.
Turimas kroviklis netiks, reiks stabilios srovės ir įtampos pakrovėjo.
Reiks į kroviklio vidų įkišt, o esamą išmest
http://www.ebay.com/itm/171811653319?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT