Tema: Re: PoE standartas?
Autorius: Vaidas
Data: 2016-01-08 07:56:47
PoE šiaip nėra standarto pavadinimas. Tai tiesiog "paduodu maitinimą UTP
kabeliu", o ne joks standartas.
Bet tokiam maitinimo būdui sukurtas ir standartas, pvz. 802.3at. Jame
jau ir įtampos specifikuotos ir visa kita.

Todėl ir yra vienur 12VDC, kitur 24VDC, kitur 48VDC ar dar daugiau, nes
tai nestandartizuota.