Tema: Re: Daznio keitiklis
Autorius: Saulekas
Data: 2015-12-29 11:39:43
eee, rebiatos, buvau paleides neviena motora su pavara, o motoras dar ir su
kondu-vienfazis, o schemu tokiu irgi kaip ir nera kazkodel, paprasciausiai
reikia imti pavara kuri butu nuo 230V is vienfazio tinklo, ji daro 3fazes po
230v  ir tada jami U1 ir U2 i ta motora kur su kondu ir uolia, motoras
vienfazis valdosi kaip nori kalbant apie greiti. Bandziau su omrono pavara
veike, paskui dar su kazkokia bandziau irgi pasileido ventiliatorius ~150W.,
kazkas panasaus , vienfazis dar su kondu, buvau nustebes kaip ir jus.
As irgi vienfazes tokios kaip ir su vienfaziu isejimu neesu mates bet, kad
vienfaze kuri daro 3fazes tai pazaides esu visaip megejiskai.