Tema: Re: Dar del kaitlentes
Autorius: Vaidas
Data: 2015-12-09 11:42:22
On 2015.12.09 09:33, 4r wrote:
> o dėl jungimo kaitlentės tai junk PE ir N į krūvą ir nesuk sau p*****,
> juo labiau kad ten butu tarybinė TN-C sistema
> Kita įranga juk kažkaip irgi bute veikia?
Trolini?
Net jei trolini - reikia parašyti, kad koks paskui prisiskaitęs
nesugalvotų jungti kaip rašai ir taip pasilikti potencialią vietą
užsimušimui.
Sujungus kaip rašai viskas veikia ir visada veiks, įrangai tas po****.
Bet va jei kas nors nutiks su nuliu ar su ta kaladėle, kur sujungei, ar
jei kas nors fazę su nuliu sukeis vietom ar dar kas, tai vėlgi - įrangai
bus po***, bet tau pačiam tai bus toks pats malonumas, kaip kad paėmus
už fazinio laido (230V AC) įprastom sąlygom (na tipo ne su guminiais
batais).

Vaidas