Tema: Re: Apsvietimas su 2 perjungikliais, o reikia dar prijungt skambuti :)
Autorius: Silencer
Data: 2015-11-26 18:49:11
Aciu MRT uz pagalba. Tiesiog reikia isigilint kaip kas veikia :)

Reikes pasidaryti brezinuka. Zinau, kad buvo pravesta viskas lempai su dviem
perjungikliais ir kazkas neviska apgalvojo apie skambuti :) Po laiko buvo
viskas sujungta ir ziuriu, kad man tas skambutis veikia tik vienoj
perjungejo padetyje. I viena perjungikli ateina laidas is skambucio
jungtuko, o nulis atvestas atskirai.
Prasidarysiu jungiklius, pasiziuresiu po kiek ten laidu pravesta, gal dar
kazkas imanoma :)