Tema: Re: Kuo paklijuot garsiakalbi
Autorius: Evaldas
Data: 2015-11-13 07:49:50
Darant _normaliai_ reikia keist pakabą. Garsiakalbių pakabų (gofrų) yra pirkti ebay http://www.ebay.com/bhp/speaker-repair-kit ir esu matęs skelbiu.lt puslapyje (bet dabar nerandu)
Jei nesi to daręs didesnė tikimybė, kad nepadarysi nei padarysi.
Garsas neprognozuojamai gali pasikeisti tiek į geresnę tiek į blogesnę, nes difuzoriaus masė ir kiti parametrai pasikeis iš esmės. Pagrinde remontuojami žemo dažnio gariakalbiai, ten pakaba turi mažesnę įtaką nei plačiajuosčiui koks yra šis 6GD.
Ar verta ką nors daryti su ta rusiška atgyvena - tau spręst. Mano nuomone jo vieta konteineryje.