Tema: Re: WiFi tinklas per 330m
Autorius: MRT
Data: 2015-10-16 13:12:31
> Aciu uz pasiulymus. Taciau man vis dar norisi isitikinti, ar neimanoma
> tokia primityvi ir paprasta sistema: prie routerio prisuku "pasyvia"
> kryptine antena, kitame gale padarau lygiai ta pati. Antenos
> deklaruojamas stiprinimas - 20 dBi. Routerio signalo galia 0.5W. 5GHz
> nera poreikio. Apskritai, kazko vertos wifi logoperiodines antenos is
> ebay'aus?

pasiknisimas su tais ir prisukimais kartais buna.. ilgas laidas irgi signalui negerai..
http://www.skytech.lt/lauko-infrastruktura-kita-iranga-c-160_547_1180_1300_1181.html?sand=&pav=&sort=&grp=
gal ir ne pats geriausias pigiausias sudeliukas (bet jis toks negausiai didelis, maziau i akis krenta):
http://www.skytech.lt/locom2-ubiquiti-nanostation-loco-24ghz-airmax-80211gn-dbi-antenna-dbm-p-122041.html
2,4GHz [8,5antenos] ~97Eur
https://www.youtube.com/watch?v=eJNem23EOzI
statai juos du.. atvest ant stogu/isores pakanka UTP kabeliokus..
Jei netaupyt 33Eur (~25% nuo 130Eur), tai sie pamineti patraukliau atrodo (galingesni CPU, RAM, db):
http://www.katalita.lt/detaliau/nanobeam_m5_16db_nbe-m5-16.html
Kazkokiems panasiems vienas kitas kilometras ne beda su tiesioginiu matomumu.