Tema: Re: Kur gaut BNC jungčių RG6 75omų?
Autorius: cD-r0m
Data: 2015-10-08 02:27:01
Naudojam transliacijose kameras po renginio erdvę išmėtant. F jungtis ir
tie perėjimai gerai kai trumpus laidus naudoju ir šiaip jei objekte koks
bambukas laidą nukerta.
Prie 100m (teorinis maximumas HD-SDI) laidams kiekvienas nuslopintas
decibelas brangus - kai kuriems aparatams trūksta signalo ir dropoutai
atsiranda.