Tema: Re: Del korpusu gamybos
Autorius: Darius-B
Data: 2015-10-02 11:10:26
Dujini, pagal Levo schema, uzdetum, bet cia jau gautusi tik lazerinis
aparatas o norisi pagal poreiki arba spindeli su freza arba lazeri uzsideti.
Gal reikes ta 5W paimti pabandymui.
tos staklytes nera jau visai tokios popierines 3mm frezas lauzo be problemu.
Galvoju 2kg laisvai veziotu.

"LabaiNespauda"  wrote in message news:mul5o2$cqm$1@trimpas.omnitel.net...

O tai yra tokio galingumo lazeriu, kurie nedideli, nedaug sveria ir nereikia
pricindalu prie ju dideliu?
Nes led lazeri tai gal ir uzdesi, bet dujinio taip nelabai. Juk ten ir
ausinimas vandeniu.
Beje, led irgi bus galingas su radiatoriais, kaip jy ten cnc pasmaukys?