Tema: Re: Kur pirkti kondensatorius
Autorius: pininfarina
Data: 2015-08-20 13:59:20
Nieko nekeisk, pirk is manes Hiragą :)

"Niccolo"  parašė naujienų news:mr4bko$efk$1@trimpas.omnitel.net...

Ačiū už linką.

Gal ir imčiausi rimtesnio, bet per žalias esu. Todėl ir pasiėmiau tokį
pigų stiprintuvą, jei nusprogs, tai gaila nebus. Manau, kad šita dalis
būtų reikalinga:

Что было сделано:
В Control Amp
1. Уменьшен коэффициент усиления входного каскада резисторами R9, R10,
R11, R12 (транзисторы Q1, Q2)
2. Конденсаторы С1 и С2 заменены на 0.1 мкФ Wima FKP
3. Уменьшен коэффициент усиления выходного каскада резисторами R29, R31,
R30, R32 (транзисторы Q5, Q6)

Tik jis nerašo, į kokias varžas pakeitė tas visas R. Schemoje R9 - 47k,
R10 - 47k, R11 - 10k, R12 - 10k. Tiesiog į kitas varžas pakeisti? Kokias
konkrečiai?

Ar galima nekeisti kondensatorių į mažesnės talpos, ar keičiant
rezistorius būtina ir kondensatorių talpą mažinti?

Dar jis kažką keitė ir Power Ampe, bet ten triukšmo bent pas mane visai
nėra.

Dar kažkur radau, kad verta pakeisti "triukšmingus" tranzistorius
2sc1344 į 2sc2240. Kažin verta?

Beje, dar turiu ir Saba 215. Schema - čia:
http://www.saba.pytalhost.com/MI215s/

Ar šitas ko nors vertas?