Tema: Re: Gal kas uzsiima integruotomis i balda garso sistemomis?
Autorius: Rauberis
Data: 2015-08-06 00:10:48
Aciu uz pastabas.

Reikalavimu paciu auksciausiu nekeliau, bet sukisus 2000eur i ileidziamas
koloneles kazkiek kokybes turetu likti..... (dar SB ir sonines kainuos). Jei
per zemai garsas sklis, tai tada muzikos klausysiuos ikales ir guledamas ant
sildomu mediniu grindu, kad auksti ausis mano pasiektu.
Be to uzkniso pries tai turetas variantas kitoje vietoje, kai lentynose
stovejo baltas pioneer AC resyveris, kruva viens ant kito sukistu ivairaus
dydzio ivairiu spalvu ir matmenu dezuciu (dreambox, gala, dvd playeris,
mediabox'as, wifi iranga, sony PS2), viskas kas matydavosi ant tu dezuciu
ekranu, matydavosi ant teliko, o dabar kaip suprantu jau matysis ir ant
kokio ipado ar samsungo ekrano is kurio bus galima viska valdyt, jei
teisingai supratau...

Po to, kai siandien atveze baisiai nudazytas ir prie visu spynu ir vyriu
itrukusias duris, kurias liepiau pasiimti atgal, tai jei koks auksto garso
hz kazkur praslys pro ausis, tai man bus jau px....

Nekenciu kreivarankiu ir neatsakingu zmoniu, vat jei as taip dirbciau, tai
kiekvienais metais po 600 zmoniu luosiais padaryciau, tfu, tfu, tfu....
Nuuuu, tai cia gys gaalima pataisyti, sorriukas....

Rauberis

"Gintas"  wrote in message news:mptgrl$eu9$1@trimpas.omnitel.net...

Na, siaip del skonio nesigincijama. Taciau aukstu dazniu dinamikai, yra gana
kryptingi ir jie turetu but adiofilo ausu lygyje. Geros koloneles, daznai
statomos ant astriu koju, kad ismigusios i grindis nevibruotu. O kilmingo
lempinuko yra ne tiktai grazus garsas, bet ir malonu matyt svieciancias
lempas.  Suslepus viska i spinteles, ne tiktai, kad pazeidziamas
temperaturinis rezimas, bet ir prarandama dalis informacijos , kuri matoma
valdymo skydelyje. Nu zodziu-itariu kad bus isties graziai, bet nelabai
ausiai maloniai. Bet jei reikalavimu aukstu nekeli-gal ir pasiseks rasti
kompromisa. Lauksim pranesimu. Ir sekmes. Nuosirdziai.