Tema: Re: reikalingas taimers
Autorius: ice
Data: 2015-06-29 13:17:40
nereiktu taimerio nebuciau kures topiko.Ramaas.

turiu dar viarianta.naudoti automatini pakroveja. pasiekus reikiamai itampai
krovimas nutraukiamas.  bet dabartinis mano kroviklis skirtas auto akumam

http://www.senukai.lt/laisvalaikis-sportas-auto/automobiliu-prekes/akumuliatoriu-ikroviklis-matic-119-12-v-deca.html?alist_tab=actions

biski per didele srove krautu mano manymu 7 ah akumus.

Evaldai o gal parekomenduotum iki 1 ampero 12v koki automatini
pakroveja.reikiamai itampai pasiekus krovimas nutraukiamas po kazkiek ten
ciklu kai nebeklyla itampa.

"Ramaas"  parašė naujienų news:mmr4i5$udk$1@trimpas.omnitel.net...

O tai elektra turi tik garaže? kitur nėra elektros pasikraut ir be jokio
taimerio?

R.