Tema: Re: klausimas
Autorius: 3brolis
Data: 2009-05-26 13:26:44
prie to pacio  ..  pas mane sodo name nera jokiu izeminimu  , ty dvilaide
sistema ..  o pajungta taip  :  laidas faze nuo saugiklio  .. prie fazes
saltinio
0 nuo saugiklio ..prie 0 ir dar kartu prie izeminimo laido, kuris ikastas
kazkur i pamatus ..  tad gal irgi nuo to man itartinos sanaudos elektros ??
gal irgi nuo to  prisuka daugiau ??