Tema: Re: Gal kas kas gali apsviesti apie LED proþektoriuose :)
Autorius: Levas
Data: 2009-05-25 20:35:01
Kiek suprantu, tas dealextremas ima visokias atliekas. Ir kartu ir gerus.
As brangiu cree nebandziau, taciau paprastuciai 1W diodai sukele siokiu tokiu klausimu. Itarima kelia vien jau tai, kad tos pacios partijos diodai prie tu paciu parametru sviete skirtingai.
O paskutinis bajeris- uzsakiau geltonu diodu, atsiunte zalius. Ir vienas diodas pilnai pramustas- prie 1A pradeda svyteti :), kitas vos vos sviecia, kitas gal ir normaliai. O ketvirtas- visai kitokios konstrukcijos ir sviecia "job..t..mat". Matyt papuole tikrasis cree.
Pakeliau triuksma, tai atsake, kad ai aprasymas cia buvo blogas. O kad blogi diodai tai tyli. Poto pasiule 3$ kompensacija.... nu man atsibodo deretis prie 9$.

5W diodai idomus tuo, kad ten tikriausiai 2 diodai po ~2W sujungti nuosekliai- itampos kritimas didelis, ir paprastos schemos netinka. Bet uzturbinus stabilizatoriu tikrai normaliai sviecia.

--
Bye, Levas