Tema: Re: Motorola racija CP040
Autorius: RV
Data: 2009-05-20 22:47:26
Tai as jungiau ne prie tu kontaktu kur i racija jungiasi, o prie specialiai
krovikliui skirtu kontaktu, kurie speciailiai gamintojo isvesti i isore. Bet
ten ju yra trys- - + ir dar kazkoks. prie ju jungiasi krovilklis. Is
kroviklio gi itampa kazkokia stebuklinga nebus- vis vien jug + ir -. Sroves
beprotiskos nedaviau- tik ~150mA. Kam ten gesti galima tokiu atveju?
Kas ten tokio paslaptingo originaliame kroviklyje gali buti? Man butent rupi
tas treciasis kontaktas.

"ReM" <no@delfi.lt> parašė naujienų news:gv1lqh$v43$1@trimpas.omnitel.net...