Tema: Re: Sudetingesne laiko reles schema: kaip?
Autorius: bigT
Data: 2009-05-20 15:19:38
Pas mane sprendimas su 2 laiko relem. Viena elektronine kuri turi 8
taimerius koznai dienai programuojamus (25Lt)
ir kita mechanine nustatyta 10min ON ir 10min OFF rezimu. Visa sistema apie
35Lt. Nemanau kad kazka verta burti paciam.
O jei jau noret kad butu visiskai ideliai, tai statai viena liko rele
programuojama koznai dienai ir ant griztamo vamzdzio dedi termo davikli
kuris pasiekes pvz 30C (suprask karstas vanduo apsuko pilna rata) isjungia
cirkuliacini siurbli.