Tema: Re: temp davikliai ir ju tvirtinimas/apsaugojimas
Autorius: Vidas
Data: 2009-05-20 14:26:17
o kodel visiskai hermetiskai ikistas koks DS18B20 turetu kazkodel nematuoti
kitoj terpej nei oras ?!
esu dares samodelnam saules kolektoriuj boileryje sitaip, su epoksidke
uzlietas veikia jau pora m. apsemtas.
jei aplinkos temp neiseina is paties daviklio matavimo ir hermetiko suirimo
ribu tai nematau problemos....