Tema: Re: Del akumuliatoriu pakuotes gamybos 6x1.2V
Autorius: nexus
Data: 2009-05-18 16:09:36
Na as nupirkau vaikams, bet aisku pirmas isbandziau pac :)) pakankamai
smagus uzsiemimas :)
Manau bandysiu sujungti 6x1.2 v AA pirstelius vietos ideti ten
pakankamai butu, tik klausimas kaip juos jungti visus nuosekliai ar kaip
gal kas galetu papaisyti ar nuoroda kokia???

Visa esme, kad turiu padoru AA pirsteliu pakroveje, kur galima jei nori
ir greiciau pakrauti, zinau, kad akumams nelabai tai patinka, bet laukt
7 h kartais nervina :(
O turin 2 komplektus galima laviruoti