Tema: Re: dazniu keitikliu sdchemos
Autorius: AMB
Data: 2009-05-15 12:34:04
nu jo, simistorius cia netiks, bet as minejau kad galima su diodu tilteliu.
diodu tilteli valdo tranzas. esu bandes tena jungineti tokiu budu net 2khz
dazniu ir junginejosi puikiai. tai logiskai mastant reiktu jungineti kaiptik
dideliu dazniu ta paduodama itampa i varikli. gal reiktu jungineti kokiu
500hz dazniu, tada ir sinusoide maziau nukentetu ir variklio sukimasis gal
suletetu?