Tema: Re: kas nutiko saldytuvui?
Autorius: Pilas
Data: 2009-05-15 08:22:48
vat pas mane per savaite susikaupia padori bala, ir butet isbega is
saldikio. o kadangi saldiklyje sssalta, tai is kart is sustinksta, ko
pasekoja didelis ledo guzas gaunasi.
as ir galvoju kad drenazas uzsikiso, bet nerandu kaip iki jo daeiti, ten
puse saldytuvo nuardyti reikia ... buvau is saldiklio puses prasiardes, ir
is galo.. reikes matyt daugiau ardyti .

samsung too. no-frost