Tema: Re: Selteka TF401
Autorius: Shadowed
Data: 2009-05-15 08:14:25
Naudojausi neilgai, tik pabandem, suskanavom kanalus ir isveziau i kaima. Ten prie Siauliu rajone... Sake rodo labai gerai. O man labiausiai patiko meniu. Patogus, turi tas funkcijas kuriu as noriu ir butent ten kur noriu, ta prasme logiskai isdestytas meniu. Na cia gal skonio reikalas, o del skoniu nesigincijama, kam kitam gali buit ir nepatogu...